Loading

Care sunt conditiile de baza in rent a car?

Pentru ca nu suntem in Statele Unite, iar permisul se obtine la 18 ani, varsta minima pentru a inchiria un automobil va fi de peste 21 de ani. Acesta va trebui sa arate ca a mai condus pana acum, nefiind valabil doar permisul. Cu toate acestea s va retine o garantie dubla persoanelor ce au varsta sub 25 de ani. Deci, firma Fly-RentaCar permite inchirierea autovehicului persoanelor cu varsta cuprinsa intre 21 si 25 de ani.
Compania de inchirieri auto Fly-RentaCar are mai multe puncte de lucru. Sediul principal este in Otopeni, iar un alt punct de lucru este municipiul Bucuresti. Cu toate acestea autovehiculul poate predat in orice locatie din tara. Singura diferenta o reprezinta un cost suplimentar. Pentru orice locatie inafara judetului Ilfov, se va plati o taxa pe kilometru pentru deplasarea masinii catre client.
Masina va fi condusa doar de catre persoana care a semnat contractul de rent. Prin urmare, in cazul in care se doreste adaugarea unei alte persoane ca si sofer, atunci va trebui atasata o anexa la contract. In cazul in care sunt doi soferi pentru masina respectiva se va percepe o taxa suplimentara. Atat soferul principal, cat si cel aditional vor trebui sa aiba peste 21 de ani.

Cum se manifesta garantia auto si asigurarea zilnica de rent a car si intrebari vis a vis de pret?

Fiecare companie de rent a car, cum si noi de altfel avem inclus in pretul inchirierii asistenta rutiera. Pe langa acest element, orice dauna sau problema mecanica aparuta va fi rezolvata in cel mai scurt timp de compania noastra de inchirieri auto. Tot timpul pot aparea probleme, de aceea suntem aici pentru a va ajuta sa le rezolvati.
Deoarece este pagina noastra de termeni si conditii vom raspunde in numele nostru. Compania noastra de rent a car va realiza un contract cu persoana fizica sau persoana juridica in speta. Contractul de rent va fi semnat de noi ( firma contractoare ) si persoana sau compania care va inchiria autovehiculul. In contractul respectiv vor fi stipulate conventia ambilor agenti comerciali, cat si datele inchirierii si ale autovehiculului.
Asigurarea zilnica la inchirierea unui masini va inlocui garantia auto. Ea se manifesta printr-o suma fixa platita pe fiecare zi de inchiriere. Din punct de vedere al asigurarii in cazul unei daune, aceasta inlocuieste garantia auto. Suma din asigurarea zilnica va fi retinuta inainte de a ridica masina inchiriata de catre client. Singura diferenta o reprezinta faptul ca aceasta nu va fi predata la predarea masinii. Suma asigurarii zilnice poate fi cuprinsa intre 8 euro/zi si 30 euro/zi.
Asigurarea zilnica la Fly-RentaCar inlocuieste garantia de rent a car si invers. Pentru cazul in care doriti inchirierea unui autovehicul pentru mai mult de 8 zile, ar fi indicat sa optati pentru garantie. Aceasta va fi returnata la sfarsitul inchirierii. Daca optati la 9 zile pentru asigurarea auto zilnica, veti fi nevoit sa achitati o suma prea mare.

Ce se intampla daca apar daune ale masinii?

Garantia si asigurarea zilnica sunt folosite ca modalitati de plata in cazul unei daune accidentale. Daca accidentul se produce in mod voluntar din vina clientului acesta va suporta toate costurile daunei. Suma se va retine integral, indiferent daca aceasta este mai mare fata de garantia auto.
Daca la interventia politistului, s-a constatat ca au fost consumate droguri sau bauturi alcoolice, se va retrage intreaga suma din garantie. In cazul in care garantia nu acopera costul pagubei, atunci se va retine intreaga suma pentru punerea in functiune a autovehiculului. In aceasta situatie clientul va trebui sa raspunda in instantele de judecata pentru inchirierea autovehiculului, pentru daune morale.
In orice situatie neprevazuta prin care poate trece autovehiculul sau dumneavoastra, va trebui sa contactati imediat compania de rent. Asistenta noastra tehnica este non-stop, deci acest lucru inseamna ca ne puteti contacta la orice ora. Dupa ce ati contactat serviciile noastre de asistenta va trebui sa urmati imediat indicatiile date.
Pentru pierderea cheilor se va retine intreaga garantie. La pierderea actelor se va retine intreaga garantie plus o taxa de 200 de euro. Pentru alte bunuri deteriorate, modificate sau pierdute se va retine cost pentru inlocuirea lor. In concluzie acesta va fi retras direct din garantia auto. Autovehiculul va trebui predat in aceleasi conditii ca la primire.

Alte reguli pentru inchirierea unui autovehicul

Plata se va realiza integral la inceputul inchirierii inainte de a fi predata masina. Aceasta poate fi CASH sau CARD. Garantia auto se va retine pana la sfarsitul inchirierii. Ea se realizeaza prin blocarea unei sume CASH sau ce are la baza un card de credit. In cazul in care perioada de inchiriere nu va fi prelungita, iar autovehiculul va fi adus fara modificari, se va returna garantia si nu se va percepe nicio taxa in plus.
La sfarsitul inchirierii se verifica in baza de date a politiei daca exista amenzi pentru parcare. In cazul in care acestea apar se va retine valoarea amenzii plus o taxa de 200 Ron. Restul amenzilor care sunt pe persoana vor fi achitate integral de client. In situatia in care acesta nu se poate deplasa catre sectia de politie, firma Fly-RentaCar va achita amenzile de circulatie plus o taxa de 200 Ron.
Drepturile privind inchirierea si subanchirierea autovehiculului revin doar firmei Fly-RentaCar. Acesta va sanctiona prin proceduri legale si juridice orice abatere de la aceasta regula. Penalizarea pentru incercarea clientului de a subanchiria autovehiculul fara aprobarea scrisa sau prin email a firmei noastre este de cel putin 1000 euro.
Daca autovehiculul prezinta probleme tehnice, va trebui sa contactati imediat compania noastra de inchirieri auto. Dupa ce ati vorbit cu un agent al firmei, va trebui sa urmati toti pasii oferiti de acesta. In cel mai scurt timp masina va fi reparata sau inlocuita. Totul depinde de zona unde va aflati. Cu noi veti fi in siguranta!

Simte-te liber sa intri in contact cu noi! Mai multe detalii despre noi!

Aflati mai multe detalii despre termenii si conditiile impuse de compania Fly-RentaCar. Mai multe detalii despre cum se manifesta garatia auto veti gasi afisate mai sus. Regulile sunt adoptate numai de compania Fly-RentaCar. Fiecare companie de inchireri auto poate veni pe piata cu propriul regulament de rent. Puteti suna la numarul de telefon 0725 448 411 sau ne puteti trimite un mail la adresa office@fly-rentacar.ro, pentru a afla mai multe detalii despre termenii nostri. Va multumim si va asteptam!